گروه تولیدی کازادکورا

چگونه دکوراسیون منزلمان را تغییر دهیم ؟

دکوراسیون داخلی 1
دکوراسیون داخلی 2
14

چگونه دکوراسیون منزلمان را تغییر دهیم؟

همه ما دوست داریم منزلی لوکس با دکوراسیونی بی نظیر داشته باشیم . که علاوه بر این که شیک باشد کم هزینه باشد و همچنین مناسب فضای خانمان نیز باشد. بنابراین برای اینکار لازم اسم که از طراحان دکوراسیون کمک بگیریم یا آنکه خودمان نکاتی در رابطه با دکوراسیون داخلی و چگونه دکور کردن یاد بگیریم . حال ما در این مقاله از سایت کازادکورا به عنوان طراح دکوراسیون داخلی قصد داریم نکاتی را در رابطه با چگونه دکور کردن برایتان شرح دهیم . بنابراین اگر قصد تغییرات در دکوراسیون خود را دارید و نمی دانید از کجا شروع کنید تا ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پایان این مطلب با همراه باشید .

کازادکورا طراح دکوراسیون شما

آیتم هایی که با استفاده از آنها دکوراسیون بهتری خواهیم داشت:

یک سری آیتم در طراحی دکوراسیون داخلی منزل وجود دارد که می توانید با رعایت کردن و استفاده از آن ها دکوراسیونی شیک و با کلاس داشته باشید . که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

1.گچکاری سقف در دکوراسیون داخلی :

فضایی که دارای گچ کاری سقف نباشد ، معمولا خیلی ساده به نظر میرسد . و ممکن است برای شما احساس یکنواختی ایجاد کند و به مرور برایتان خسته کنند شود . بنابراین گچکاری سقف میتواند یک روش کم هزینه و عالی برای بهتر شدن دکوراسیون منزلتان باشد .

2.نقاشی ساختمان در دکوراسیون داخلی:

یکی از سخت ترین انتخاب ها در زمان دکور کردن منزلتان انتخاب رنگ دیوار ها است . از لحاظ روانشناسی رنگ های سفید و در کل رنگ های خنثی انتخاب بهتری نسبت به سایر رنگ هاست و احساس سادگی و آرامش  را به شما القا خواهد کرد . ضمنا استفاده از رنگ های خنثی می تواند امکان چرخش رنگ های تاکیدی را با تغییر فصول فراهم کند . یعنی با تغییر فصل خواهید توانست رنگ های ضمیمه ای دکوراسیون خود را تغییر دهید. از آنجایی که دیوار ها خنثی هستند برای انتخاب رنگ دکوراسیون خود هیچ محدودیتی ندارید .

نکته : یک ترفند دیگری که برای دکور کردن منزلمان وجود دارد و باعث می شود که جلوه زیباتری داشته باشد رنگ کردن در با ها با رنگ مشکی است . این کار احساس شکوه و غنا القا میکند . فقط توجه داشته باشید که رنگ مشکی درب هایتان را با سایر وسایل خانه ست کنید و بینشان پیوندی برقرار باشد .

ایده بگیرید

3.کوسن ها :

یکی از آیتم هایی که انتخاب درست با اندازه مناسب آن میتواند به دکوراسیون شما جلوه شیکی بدهد کوسن ها هستند . اگر مبلمان شما با رنگ های خنثی هستند بهتر است که برای کوسن از رنگ های شاد تر استفاده کنید تا جلوه بهتری ایجاد کند . اندازه کوسن ها باید نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک باشند. معمولا سایز 22-24 اینچی مناسب ترین سایز است .

کوسن ها در دکوراسیون داخلی

4.پرده ها :

انتخاب پرده یکی از مهم ترین المان ها در طراحی دکوراسیون است . از آنجایی که تنوع بی انتهایی در انتخاب پرده وجود دارد . اگر بخواهیم به ویژگی خهای یک پرده بی کیفیت اشاره کنیم میتوانیم به شل و بدون آستر بودن آن اشاره کنیم . در انتخاب رنگ پرده دقت کنید و از انتخاب رنگ های تیره که جلو نور پردازی منزلتان را میگیرد خود داری کنید . بهتر است پرده تان را مقداری بالتر از پنجره تان نصب کنید زیرا پرده هایی که درست در بالای پنجره نصب شده اند جلوه قشنگی ندارند .

5.ابزار و یراق ساختمانی در دکوراسیون داخلی:

خب اکثردر اکثر وسایل  خانه با یراق آلات متعارفی که همه ما با آنها آشنایی داریم تهیه میشود که بسیار بی کیفیت بوده و جلوه زیبایی ندارد . شاید با خود فکر کنید که مگر یراق آلات چه اندازه در دکوراسیون منزل تاثیر گذار خواهد بود اما باید بدانید که این مورد تاثیر بسزایی در دکوراسیون دارد . سازنده این آیتم ها معمولا از یراق آلات فله ای استفاده میکنند و ما میتوانیم با هزینه کمی آنها را تعویض کنیم و جلوه زیباتری به منزلمان ببخشیم .

6.نور پردازی :

رسیدیم به یکی از جذاب ترین آیتم های طرحی دکوراسیون ، یعنی بحث لوستر و نور پردازی . خب همانطور که میدانید لوستر ها دارای تنوع بسیار بالایی هستند و انتخاب از بین آنها بسیار مشکل است . شما باید با توجه به سبک دکوراسیون خود و میزان نوری که فضای منزلتان نیاز دارد آن را انتخاب کنید .

7.کفپوش چوبی :

یکی دیگر از آیتم هایی که میتواند به هر سبک دکوراسیونی جلوه زیبایی بدهد کفپوش چوبی است . این نوع کفپوش به دلیل احساس شکوه و غنا را به بیننده القا میکند و بسیار متانسب با ایده رنگ مشکی درب ها می باشد .

کفپوش جوبی در دکوراسیون

8.لوازم دکوری:

از دیگر آیتم های جذاب در دکوراسیون منزل ، لوازم دکوری است . در انتخاب این لوازم بسیار دقت کنید و مطمئن شوید که آیتم هایی که انتخاب می کنید هماهنگی لازم با سبک دکوراسیون شما را داشته باشد چه از نظر رنگ و چه از نظر سبک . اما به یاد داشته باشید که در خرید لوازم دکوری اغراق نکنید درست است که جلوه زیبایی به منزلتان می بخشند اما همچنان زیبایی در سادگیست و در دنیای دکوراسیون مدرن جایی برای منزل های شلوغ و پر از لوازم دکوری نیست پس اغراق نکنید .

9.مبلمان :

مبلمان یکی از در چشم ترین و مهم ترین آیتم های دکوراسیون منزل است . به یاد داشته باشید که مبلمان شما علاوه بر این که جلوه ای زیبا و هماهنگ با سبک دکوراسیون شما داشته باشد باید اسکلت بندی محکمی داشته باشد و بات کیفیت باشد . چرا که مبلمان یکی از آِتم های پر استفاده در منزل است پس فقط به ظاهر دقت نکنید.

10.نظافت :

آبلبرت هادلی میگه : هیچ نقطه ای برای زیبا کردن چیزی برای فرد شلخته و نامرتب وجود نداره . بنابراین مهم که محیط اطراف خود را مرتب و تمییز نگه دارید و هر چیزی را بر سر جای خود بگذرارید . یادتان نرود که هر از گاهی ما با اشتباهاتی فاحش در کوراسیون منزلمان باعث می شویم که شلخته و نامرتب به نظر برسد . بنابراین باید در دکور منزمان دقت لازم را به نظافت داشته باشیم .

مقاله معرفی 10 نوع سبک دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون شما با کازادکورا :

خب هر آنچه که لازم بود به صورت کلی بدانید را ما برای شما در این مقاله شرح دادیم و سعی کردیم  با مثال ها و تصاویر مرتبط موضوع رو برای شما واضح تر کنیم، اما یک واقعیتی غیر قابل انکار در این امر این است که برای طراحی دکور خانه لوکس یا داشتن یک فضای شیک و خاص، لازم است که یک طراح دکور و فرد آشنا به اصول متعدد طراحی بهتون راهنمای شما باشه . بنابراین اگر در رابطه با این مسئله به کمک احتیاج داشتید با متخصصین مائدر کازادکورا تماس بگیرید تا راهنمای شما باشند.

توصیه ما به شما به عنوان طراح این است که خصلت همه کاره بودن رو کنار بگذارید و پولی رو که می خواهید  روی ربسک خرید یک اکسسوری یا مبلمان نامناسب سرمایه گذاری کنید را، به یک طراح بپردازید . برای مشاوره و گرفتن راهنمایی با متخصصین ما در کازادکورا تماس حاصل فرمایید . کازادکورا بهترین مجموعه دکوراسیون با سالها تجربه و تخصص در زمینه ی طراحی و اجرای دکوراسیون منزل، اداری و تجاری، بازسازی دکوراسیون، طراحی، تولید و اجرای کابینت آشپزخانه در کرج و تهران می باشد .

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
2/5
مشاوره رایگان 09127082076