گروه تولیدی کازادکورا

انواع کابینت مدرن و لوکس 2023

5 1
6 1
8 1

انواع کابینت مدرن و لوکس 2023

انتخاب یک کابینت مدرن و لوکس و مناسب آشپزخانه مان کار بسیار سختی است میپرسید چرا ؟ در دنیای مدرن امروزی که همه چیز در حال پیشرفت است و برای هر چیزی طرح ها و رنگ ها

و مدل های متنوعی وجود دارد انتخاب یک کابینت مدرن و لوکس و متناسب با آَشپزخانه مان کار بسیار سختی است .  از آنجایی که قلب خانه، آشپزخانه است و روح آَشپزخانه ، کابینت ها هستند بنابراین انتخاب یک کابینت مدرن و لوکس بسیار مهم است و لازم است که دقت و اطلاعات زیادی در این رابطه داشته باشید.

بنابراین اگر قصد دارید برای آشپزخانه خود کابینت سفارش دهید یا کابینت آن را عوض کنید تا پایان این مقاله از سایت کازادکورا با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را راجع به این مطلب در اختیارتان قرار دهیم .

کابینت مدرن و لوکس چه ویژگی های باید داشته باشد ؟

در واقع وقتی می گوییم کابینت مدرن و لوکس منظورمان کابینت هایی با جلوه زیبا و کاربردی است . از آنجایی که دنیای مدرنیته به سمت سادگی و مینیمال بودن در حال حرکت است . بنابراین از ویژگی های ظاهری یک کابینت مدرن می توان به سادگی ، تک رنگ بودن و عدم استفاده از اشکال هندسی و … اشاره کرد .

کلیک کنید

چه متریال هایی برای ساخت کابینت مورد استفاده قرار میگیرد ؟

ممکن این سوال برای شما پیش بیاد که یک کابینت لوکس و مدرن از چه نوع متریالی ساخته شده ؟ به طور کلی نمی توانیم بگوییم که یک کابینت مدرن باید از چه جنس و متریالی باشد . در واقع شما می توانید از هر نوع متریالی که بخواهید یک کابینت لوکس داشته باشید اما بیشترین متریال هایی که برای ساخت کابینت های لوکس رایج اند شامل چوب ، روکش چوب و ممبران می شوند .

البته کابینت های لوکس می توانند از جنس های دیگری مثل پلی اورتان ، پولیشی و… نیز باشند و این مسئله کاملا سلیقه ای است . اما همانطور که گفتیم آن مواردی که نام بردیم صرفا  رایج ترین و پر استفاده ترین متریال هایی که برای یک کابینت لوکس مورد استفاده قرار می گیرند هستند .

این نکته را همیشه در نظر داشته باشید که نگام انتخاب متریال کابینت خود همیشه به سبک کابینتتان نیز دقت کنید .

کابینت های لوکس چند نوع سبک دارند ؟

به طور کلی برای ساخت یک کابینت لوکس از سه نوع سبک استفاده میشود :

  1. سبک مدرن: به تلفیق سادگی و خاص بودن طرح هایش معروف است .
  2. سبک کلاسیک : کابینت کلاسیک معمولا دارای طرحی سلطنتی و پر زرق و برق است .
  3. سبک نئوکلاسیک : این سبک ترکیبی از دو سبک کلاسیک و مدرن است یعنی طرح این سبک نه مثل سبک کلاسیک شلوغ و تجملاتی است و نه به سادگی سبک مدرن است .

که ما در این مقاله به معرفی سبک مدرن میپردازیم اما سعی خواهیم کرد.

بررسی انواع جنس های کابینت آشپزخانه

معرفی کامل و جامع سبک مدرن :

در بالا به بعضی ویژگی های سبک مدرن اشاره کردیم اما در کل یک کابینت مدرن ، کابینتی است ساده و مینیمال که در آن ها از نور پردازی های ویژه استفاده میشود ،  دستگیره های مورده استفاده در آنها مخفی هستند  و از خطوط هندسی شیک و لاکچری در آنها استفاده می شود .

در واقع کابینت های مدرن در عین سادگی دارای ویژگی های خاص هستند که همین باعث لوکس به نظر آمدن آنها می شود .

همانطور که گفتیم نیز بیشترین متریال مورد استفاده در این سبک کابینت چوب ، روکش چوب و ممبران است و حتی در درجه دوم  می توان از متریال هایی مانند پلی اورتان ، پولیشی و … در آنها استفاده کرد. اما معمولا متریال هایی مانند هایگلاس ، ام دی اف و … نمی توانند ظاهر منحصر به فرد و شیکی را در این سبک ایجاد کنند بنابراین معمولا مورد استفاده قرار نمی گیرند .

جدید ترین مدل های کابینت مدرن در سال 2023 :

هزینه طراحی و سفارش کابینت های  مدرن و لوکس چقدر است ؟

هزینه طراحی یک کابینت مدرن به عواملی زیادی بستگی دارد و نمیتوان قیمت مشخصی برای آن مشخص کرد . حال شاید برایتان سوال پیش بیاید که به چه عواملی بستگی داره ؟

متریال مورد استفاده در آن : به عنوان نمونه میتوان  متریال چوبی را  انتخابی بسیار گران قیمت و متریال  ام دی افی را یک انتخاب مقرون به صرفه و نسبتا اقتصادی دانست .

سبک و طرح کابینت : خب مشخص است که هر چه طرح و سبک پیچیده تری را انتخاب کنید که اجرای آن سخت تر باشد و زمان بیشتری صرف طراحی و ساخت آن شود هزینه آن نیز بیشتر می شود .

متراژ کابینت : همانطور که می دانید به طور معمول قیمت یک کابینت را با طول هر متر می سنجند.پی هر چه طول بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر می شود.

تجهیزات مورد استفاده در کابینت : یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت کابینت مدرن تجهیزات و یراق آلات مورد استفاده در آن است. به عنوان مثال می توان به  دستگیره ها ، آرام بند ها یا تجهیزاتی مثل سینک ظرف شویی و … اشاره کرد .

اسکلت کابینت : به جز متریال درب ها و بدنه کابینت یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت کابینت اسکلت آن است . و گران ترین متریالی که می توانید برای اسکلت استفاده کنید یونیت پی وی سی است که متریالی ضد آب و بسیار مقاوم است که به طبع استفاده از آن باعث افزایش قیمت کابینت مدرن می شود .

مواردی که قبل از سفارش کابینت مدرن باید انتخاب کرده باشید  :

انتخاب طرح کابینت مدرن :

اولین قدمی که قبل از سفارش کابینت خود باید بردارید انتخاب طرح کابینتتان است . پس ابتدا طرح کابینت سازگار با سلیقه خودتون رو پیدا کنید . برای اینکار می توانید به سایت های مختلف مراجعه کنید یا حتی از مجله های مختلف یا کاتالوگ های دیجیتال استفاده کنید .  در واقع با پیشرفت تکنولوژی دیگر انتخاب و دیدن کردن از طرح های هر چیزی اصلا سخت نیست و به راحتی قابل دسترس است .

البته شما می توانید برای اینکار با کابینت ساز ها و طراح های حرفه ای نیز مشاوره کنید . که مشاورین و متخصصین کازا دکورا در این زمینه می توانند راهنمای باشند .

انتخاب جنس و متریال کابینت لاکچری :

دومین قدم و یکی از مهم ترین کار هایی که باید قبل از سفارش طراحی و ساخت کابینت مدرن انجام دهید انتخاب متریال آن است . بنابراین قبل از خرید کابینت مدرن ابتدا متریال دلخواه خودتون و انتخاب کنید . به عنوان مثال جنس چوب می خواهید یا هایگلاس ؟ پاسخ به این سوال ها می تواند فرآیند سفارش طراحی و خرید کابینت مدرن را برای شما راحت تر کند .

قیمت بگیرید

راهنمای خرید کابینت مدرن :

با این که هر سازنده و کابینت سازی از پس طراحی و تولید کابینت مدرن بر می آید اما تنها عده ای از طراحان و سازندگان کاربلد میتوانند کابینتی بسازند که چشم هر بیننده ای را خیره کند . ما در کازادکورا با سالها تجربه و تخصص در زمینه ی طراحی و اجرای دکوراسیون منزل، اداری و تجاری، بازسازی دکوراسیون، طراحی، تولید و اجرای کابینت آشپزخانه در سبک های مختلف نظیر: کابینت ممبران، کابینت انزو، کابینت سی ان سی وکیوم، کابینت هایگلاس، کابینت با روکش طبیعی و… برای طراحی و ساخت کابینت دلخواه شما و مناسب آشپزخانه و دکوراسیونتان راهنمای شما باشیم . بنابراین برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
2/5
مشاوره رایگان 09127082076