گروه تولیدی کازادکورا

ساخت کابینت در کرج

بدون شک آشپزخانه قلب تپنده هر خانه است، از این رو طراحی، دیزاین و کابینت های به کار رفته در آن اهمیت بسیار زیادی دارد، در این مقاله سعی کردیم درمورد ساخت کابینت در کرج و انواع کابینت در کرج صحبت کنیم تا به این ترتیب قلب تپنده خانه شما به محلی امن و گرم برای شما تبدیل کنیم.

ساخت کابینت ممبران در کرج

یکی از لوکس ترین انواع کابیت در کرج، کابینت ممبران در کرج است، این کابینت می تواند یک جلوه سلطنتی و با شکوه به آشپزخانه شما ببخشد. این کابینت زیبا در کرج، دارای مقاومت و کیفیت بالایی است.

کابینت ممبران در کرج، به کابینت وکیوم در کرج نیز مشهور است؛ توانسته بخش قابل ملاحظه ای از بخش فروش کابینت در کرج را به خود اختصاص دهد و طرفداران زیادی پیدا کند. کابینت ممبران در کرج، از ام دی اف خام  تشکیل شده که با روکش PVC  پوشانده می شود.

کازادکورا می تواند، کابینت ممبران در کرج را در رنگبندی های مختلف برای شما طراحی و تولید کند.

memberan
neoclassic

ساخت کابینت نئو کلاسیک در کرج

اگر از آن دسته افرادی هستید که آشپزخانه ای مدرن، ساده، شیک با حال و هوای کلاسیک را ترجیح می دهید و علاقه مند به کنار هم قرار دادن مدرنیته و سنت هستید، پیشنهاد کازا دکورا به شما کابینت نئو کلاسیک در کرج است.

کابینت نئوکلاسیک در کرج، که شامل کابینت انزو در کرج و کابینت پولیش در کرج است از جمله جدیدترین مدل های کابینت در کرج به شمار می آید.

در کازا دکورا شما می توانید انواع کابینت در کرج، را با توجه به سلیقه شخصی و بودجه خود سفارش دهید.

ساخت کابینت کلاسیک در کرج

کابینت کلاسیک در کرج، از جمله محبوب ترین انواع کابینت در کرج است.

در طراحی و ساخت کابینت های کلاسیک از حکاکی های ظریف و سنتی استفاده می شود، و متریال مورد استفاده در این کابینت های کلاسیک در کرج عموما رنگ های گرم و طبیعی دارند.

کیفیت بالای چوب، درب های دارای نقش و نگار، تزئینات ظریف کاری شده بر روی این کابینت های کلاسیک در کرج یک فضای گرم و دلنشین و نوستالژیک برای آشپزخانه ایجاد می کند.

اغلب کابینت های کلاسیک در کرج نمای ویژه و سلطنتی دارند. شما می توانید جدید ترین مدل های کابینت کلاسیک در کرج را با تیم طراحی و تولید کازادکورا به قلب تپنده خانه خود هدیه دهید.

classic
call to avtion
rokesh

ساخت کابینت روکش چوب در کرج

یکی از انواع کابینت در کرج کابینت روکش چوب در کرج است. کابینت چوبی در کرج، یکی از اصیل ترین و زیباترین انواع کابینت است که برای تجهیز آشپزخانه استفاده می شود، اما ساخت این کابینت در کرج، نیاز به چوب زیادی دارد، از همین رو هزینه ساخت کابینت تمام چوب در کرج در مقایسه با کابینت روکش چوب در کرج بیشتر است.

سطح این کابینت ها در کرج به کمک لایه نازک چوبی پوشش داده شده است.

به کمک تیم طراحان و مشاوران کازا دکورا، شما می توانید یک کابینت روکش چوب در کرج، با کیفیت بالا و ماندگاری طولانی داشته باشید.

ساخت کابینت جزیره در کرج

در طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه در کرج، کابینت جزیره در کرج به بخشی زیبا و اساسی تبدیل شده است.

کابینت جزیره در کرج، می تواند محل تهیه و سرو غذا، میز کار، محلی برای صرف غذا و یا حتی محلی برای تعبیه سینک ظرف شویی باشد.

کابینت جزیره در کرج انواع مختلفی دارد، که بر اساس سبک و کارایی مورد نظر شما طراحی و ساخته می شود.

کازا دکورا، یکی از بزرگترین تولید کنندگان کابینت جزیره در کرج است، که کابینت جزیره درکرج را مطابق با استاندارها برای شما طراحی و تولید می کند.

jazire
hightglass

ساخت کابینت هایگلاس در کرج

یکی از محبوب ترین انواع کابینت در کرج، کابینت های گلاس در کرج است. این نوع کابینت در کرج عموما از دسته کابینت های مدرن در کرج به شمار می آید.

دلیل محبوبیت کابینت هایگلاس در کرج،  جلوه زیبا و بازتاب نور این کابینت در کرج است. چرا که کابینت های گلاس در کرج محیط آشپزخانه را بزرگ تر و نورانی تر نشان می دهد.

علاوه بر این، قیمت مناسب کابینت های گلاس در کرج جای هیچ شک و شبه ای برای انتخاب این سبک کابینت در کرج را باقی نگذاشته است.

خرید کابینت ارزان در کرج

اگر به دنبال خرید کابینت ارزان در کرج هستید، فراموش نکنید، که قیمت کابینت ارتباط مستقیمی با مدل و سبک مورد نظر شما، طراحی و متراژ آشپزخانه شما دارد.

کازا دکور به منظور بخشیدن جلوه زیبا به قلب تپنده خانه شما، برای شما همشریان گرامی در کرج، شرایط خرید اقساطی کابینت در کرج را فراهم کرده است.

خرید کابینت قسطی در کرج

برای خرید کابینت قسطی در کرج، می توانید با کارشناسان ما در تیم کازا دکور تماس بگیرید؛ تا ضمن دریافت مشاوره سبک و طراحی آشپزخانه خود از شرایط خرید کابینت قسطی در کرج توسط کازا دکورا نیز اشنا شوید.

call to action1

انواع کابینت در کرج را از کجا تهیه کنیم؟

برای تهیه انواع کابینت در کرج، به خاطر داشته باشید که تخصص و سابقه کاری اهمیت بسیار زیادی دارد.

مجموعه کازا دکورا به واسطه سال ها تجربه و تخصص خود همواره توانسته به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان کابینت در کرج فعالیت داشته باشد.

کازا دکورا، همواره د طراحی ساخت انواع کابینت در کرج، که شامل: کابینت ممبران در کرج، کابینت نئوکلاسیک در کرج، کابینت کلاسیک در کرج، کابینت روکش چوب در کرج، کابینت جزیره در کرج، کابینت های گلاس در کرج است، پیشتاز باشد.

مشاوره رایگان 09127082076