گروه تولیدی کازادکورا

مزایا  و معایب کمد دیواری هایگلاس

کمد دیواری هایگلاس 2
کمد دیواری هایگلاس 3
کمد دیواری هاسگلاس 1

مزایا و معایب کمد دیواری هایگلاس

کمد دیوای یکی از مهمترین المان های دکوراسیون اتاق خواب است . بنابراین انتخاب یک کمد دیواری که مناسب فضای اتاق خواب باشد بسیار مهم است. و نقش زیادی در روشنایی و یا حتی بزرگ دیده شدن اتاق خوابتان دارد . برای این که کمد دیواری مناسب اتاق خوابتان را انتخاب کنید لازم است که  با کمد دیواری و انواع آن آشنا شوید . ما در این مقاله از سایت کازادکورا شما را با کمد دیواری هایگلاس آشنا خواهیم کرد. و به بررسی مزایا و معایب این نوع کمد دیواری خواهیم پرداخت . بنابراین اگر قصد سفارش کمد دیواری هایگلاس را دارید و می خواهید اطلاعات بیشتری راجع به این نوع کمد دیواری داشته باشید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید .

ویژگی های کمد دیواری هایگلاس :

کمد دیواری هایگلاس یکی از انواع کمد دیواری است که دارای ظاهری مدرن ، شیک و مینیمال است . نام هایگلاس هیچ ارتباطی با شیشه ندارد . در واقع کمد های هایگلاس ، ام دی اف هایی هستند که با روکشی از جنس پلکسی گلاس ساخته شده اند . از مهم ترین ویژگی های کمد دیواری هایگلاس می توان به روکشی  زیبا و شفاف اشاره کرد که قابلیت بازتاب نور و روشنایی را نیز دارد .

از متریال هایگلاس برای ساخت کابینت ها هم می توان استفاده کرد که در مقاله کابینت هایگلاس به طور مفصل راجع به  آن سخن گفتیم.

رنگ بندی کمد هایگلاس به چه صورت است ؟

خب همان طور که می دانید و احتمالا در خانه های مختلف دیده اید کمد هایگلاس در طرح ها و رنگ های متنوعی وجود دارد .  اما برای انتخاب بهتر لازم است با دنیای رنگ های گلاس آشنا شوید . چرا که اگر مینیمال و ساده پسند نباشید ممکن است با دیدن رنگ های، هایگلاس نظرتان عوض شود .

البته لازم به ذکر است که هر برند هایگلاس رنگ ها و طرح های مختص به خود را دارند .

مقاله روش های انتخاب بهترین رنگ کمد دیواری

حال ممکن است برایتان این سوال پیش بیاید که کدام برند ها در بازار ایران وجود دارند ؟

خب با توجه به دسترسی راحت به اینترنت با یک جست و جو به راحتی متوجه خواهید شد که چه برند هایی در حال فعالیت در ایران هستند اما معروف ترین برندی که در ایران وجود دارد برند ترک  AGT است که معمولا پر استفاده تر است .

حال نکته ای که راجع به برند AGT باید بدانید این است که این برند با توجه به اصل بودن به سه دسته تقسیم می شود :

  1. هایگلاس AGT که محصول ترکیه است و وارداتی
  2. هایگلاس AGT که محصول ایران است و کاملا اصل است و به هیچ عنوان تقلبی محسوب نمیشود چرا که شرکت تولید کننده این هایگلاس در ایران نیز زیر مجموعه خود شرکت AGT می باشد .
  3. هایگلاس AGT تقلبی که اصلا ارتباطی با شرکت AGT  ندارند و یک کلاه برادری است از طرف افراد سود جو که عضو اتحادیه نیز نیستند .

کمد دیواری هایگلاس مات یا براق ؟

هر کدام یعنی کمد هایگلاس مات یا کمد هایگلاس براق ویژگی ها و مزایا و معایب خودشان را دارند . بنابراین لازم است که به طور کامل شما را با ویژگی ها و مزایا و معایب هر کدام آشنا کنیم .

کمد دیواری هایگلاس براق :

از این نوع هایگلاس معمولا در سبک های مدرن و امروزی استفاده می شود .از معایب این نوع کمد دیواری می توانیم به آسیب پذیر بودن در مقابل خط و خش و لک پذیری و به جای ماندن اثر انگشت روی آن اشاره کنیم . و از مزایا و ویژگی های خوب کمد  هایگلاس براق می توانیم به انعکاس نور و نگهداری و نظافت آسانش اشاره کنیم .

کمد دیوار هایگلاس مات :

این نوع کمد دیواری معمولا در سبک های نئو کلاسیک و کلاسیک بیشتر کاربرد دارد و جلوه بهتری دارد . مقاوم بودن در مقابل خط و خش و در برابر اثر انگشت از مزیای کمد هایگلاس مات است . در این نوع کمد دیواری انعکاس نور کمتر از نوع براقش است که این نوع عیب محسوب می شود و اصلا قابل استفاده در اتاق خواب کوچک و تاریک نیست و از دیگر معایب این نوع کمد دیواری می توان به نظافت نسبتا مشکل آن اشاره کرد .

کازادکورا تولید کننده انواع کابینت

مدل باز شدن کمد دیواری هایگلاس:

همان طور که می دانیم مدل های باز شوی کمد دیواری به دو نوع  بازشوی ریلی و بازشوی لولایی تقسیم می شود . که کمد دیواری ریلی معمولا در سبک های مدرن و امروزی کاربرد بیشتری به دلیل سادگی اش دارد . این نوع کمد دیواری در یک خط و باز و بسته می شود و به جای کمتری نیاز دارد. به همین دلیل و دلایل دیگری که گفتیم کمد دیواری های هایگلاس را با بازشوئ ریلی پیاده سازی و اجرا می کنند .

البته لازم به ذکر است که باز شوی لولایی نیزجلوه بسیار زیبایی دارد و در خیلی از طرح ها اجرا می شود به عنوان مثال می توانیم به در کمد هایگلاس طرح چوب اشاره کنیم .

بنابراین برای انتخاب مدل بازشوی کمد دیواری هیچ محدودیتی نداریم . و فقط تنها چیزی که در این موضوع مهم است سلیقه شما و فضای که برای باز و بسته کردن درب دارید است .

مزایا و معایب کمد دیواری هایگلاس :

حال که شما را به طور کامل با کمد دیواری هایگلاس آشنا کردیم باز می گردیم به موضوع اصلی مقاله یعنی مزایا و معایب این نوع کمد دیواری، در ادامه به بررسی مزایا و معایب کمد دیواری هایگلاس خواهیم پرداخت .

مزیت های کمد های گلاس :

  • اولین مزیت این نوع کمد دیواری که بار ها به آن در طول مقاله به آن اشاره کردیم جلوه مدرن و زیبایی کمد دیواری هایگلاس است .
  • دومین مزیتی که این نوع کمد دیواری دارد این است که نظافت این طرح بسیار راحت است و به راحتی با یک دستمال می توانیم سطح کمد را تمییز و درخشان کنیم .
  • و سومین مورد که برای اتاق خواب های کوچک و تلریک بسیار اهمیت دارد. انعکاس نور این مدل کمد دیواری است که باعث روشن تر دیده شدن اتاق خواب می شود .
  • و آخرین مزیت این نوع کمد دیواری این است که همانطور که گفتیم این نوع کمد دیواری معمولا به صورت ریلی تولید و اجرا می شود که به فضای کمتری احتیاج دارد .

معایب کمد  های گلاس :

  • جای انگشت و لکه روی آت باقی می ماند و همین باعث می شود این نوع کمد دیواری به نظافت هر روزه نیاز داشته باشد .
  • هایگاس در برخی از رنگ ها اگر در معرض نور قرار گیرد تغییر رنگ می دهد .

جدید ترین مدل های کمد دیواری هایگلاس :

اگر تا اینجای این مقاله با ما همراه بودید این به این معنی است که شما تصمیم دارید برای اتاق خواب خود کمد دیواری هایگلاس سفارش دهید . بنابراین  نمونه هایی از جدیدترین و مدرن ترین مدل های کمد دیواری هایگلاس را برای شما به نمایش می گذرایم . تا برای دکوراسیون اتاق خواب خود و انتخاب طرح کمد دیواری ایده بگیرید .

کازادکورا تولید کننده انواع کمد دیواری هایگلاس :

تا اینجا فهمیدیم که مناسب ترین و بهترین گزینه برای کمد دیواری سبک مدرن، قطعا هایگلاس است. به دلیل این که جلوه زیبایی دارد ، مدرن است، در رنگ ها و طرح های متنوعی موجود است  و از همه مهم تر قیمت مناسبی دارد .حال اگر قصد سفارش کمد دیواری هایگلاس را دارید برای شما بهترین انتخاب ، کازادکورا است . چرا که مجموعه کازادکورا سالها تجربه و تخصص در زمینه ی طراحی و اجرای دکوراسیون منزل، اداری و تجاری، بازسازی دکوراسیون، طراحی، تولید و اجرای کابینت آشپزخانه را داراست و می تواند پروسه انتخاب و سفارش کمد دیواری را برای شما راحت تر کند . برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در کازادکورا تماس بگیرید .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
2/5
مشاوره رایگان 09127082076