گروه تولیدی کازادکورا

 

معرفی کابینت ممبران

یکی از پرطرفدار ترین کابینت ها، کابینت ممبران است که در طرح ها و رنگ های متنوعی طراحی و تولید می شود. اما از بین این همه تنوع و رنگ بندی، پر فروش ترین رنگ کابینت ممبران شاید فقط چند مورد باشد. به همین دلیل در این مقاله می خواهیم به همین موضوع بپردازیم و شما را با این رنگ های جذاب و دوست داشتنی آشنا کنیم.

جذاب ترین کابینت سبک کلاسیک کدام است؟

خیلی از افراد علاقه خاصی به سبک های کلاسیک دارند و این مسئله را در انتخاب دکوراسیون منزلشان می توان مشاهده کرد. به همین خاطر است که در انتخاب کابینت نیز به سراغ سبک های کلاسیک می روند. در بین کابینت هایی که به سبک کلاسیک طراحی و تولید می شوند، کابینت ممبران جذاب ترین و محبوب ترین آن ها به حساب می آید و این مسئله به خاطر ویژگی های فوق العاده ای است که این کابینت دارد.

همانطور که می دانید در تمامی سبک های کلاسیک از طرح ها و حکاکی های زیادی استفاده می شود که زیبایی و جلوه خاصی به آشپزخانه شما خواهد داد. این نوع کابینت ها در تمامی فضاها قابلیت اجرا دارد اما بهتر است در آشپزخانه هایی استفاده شود که از وسعت کافی برخوردار هستند زیرا به خاطر طرح های شلوغی که کابینت های کلاسیک دارند، اندکی فضا را کوچکتر نشان می دهند.

کابینت ممبران چه ویژگی هایی دارد؟

کابینت ممبران به خاطر داشتن ویژگی های فوق العاده و جذابی که دارد تبدیل به محبوب ترین نوع کابینت کلاسیک شده است. اگر بخواهیم به مهم ترین ویژگی های این کابینت بپردازیم با موارد زیر مواجه می شویم:

  • آشپزخانه هایی که از سبک کلاسیک پیروی می کنند دارای 2 عنصر اصلی چوب و ممبران هستند. از نظر ظاهر، ممبران بسیار شبیه به چوب طبیعی است و انتخابی عالی برای سبک های کلاسیک کابینت به حساب می آید.
  • حکاکی ها و طرح های روی ممبران با ظرافت و دقت بالایی ایجاد می شود در نتیجه زیبایی خاصی به کابینت می دهد.
  • این کابینت معمولا دارای روکش پی وی سی می باشد در نتیجه خاصیت ضد آب دارد. به همین دلیل در برابر رطوبت، آب و … دچار تورم و پوسیدگی نمی شود و این مشکلی است که کابینت های چوب طبیعی با آن مواجه هستند.
  • کابینت های کلاسیک به خاطر پیچیدگی های طراحی و ساخت آن ها و همچنین استفاده از چوب طبیعی در آن ها، قیمت بالایی نسبت به سایر کابینت ها دارند اما کابینت ممبران در بین این سبک از کابینت قیمت مناسب تری دارد.
  • از دیگر ویژگی های کابینت ممبران استحکام آن است که باعث می شود دوام و ماندگاری بیشتری داشته و مدت زمان بیشتری از آن استفاده بشود.
  • جذابیت بصری کابینت ممبران بسیار زیاد است و ظاهری لوکس و شکیل به آشپزخانه شما می دهد.              

کابینت ممبران

انتخاب رنگ کابینت چه اهمیتی دارد؟

رنگ ها تاثیر زیادی بر ذهن بیننده می گذارند به همین دلیل هر رنگی نماد و نشانه خاصی دارد. به همین دلیل است که انتخاب صحیح رنگ کابینت نیز بسیار مهم است. علاوه بر این مسئله رنگ کابینت بر بزرگ یا کوچک تر نشان دادن فضای آشپزخانه بسیار تاثیرگذار است. از همین رو گروه تولیدی کازا دکورا در انتخاب صحیح رنگ کابینت، به شما راهنمایی های لازم را ارائه می دهند تا از هر لحاظ، کابینتی مناسب انتخاب نمایید.

2 نکته مهم در انتخاب رنگ کابینت

در صورتی که قصد خرید کابینت دارید و می خواهید رنگ مناسبی برای آن انتخاب نمایید باید به 2 نکته مهم در این زمینه توجه داشته باشید که عبارتند از:

  • مساحت آشپزخانه

نکته بسیار مهمی که در انتخاب رنگ کابینت وجود دارد توجه به مساحت آشپزخانه است. در صورتی که آشپزخانه شما کوچک است باید رنگ کابینت خود را به گونه ای انتخاب نمایید که فضا را بزرگ تر نشان دهد. استفاده از رنگ های روشن و براق با انعکاس نور باعث بزرگ تر نشان دادن آشپزخانه می شوند. اما اگر آشپزخانه شما به اندازه کافی بزرگ است می توانید هر رنگی که دوست دارید برای کابینت هایتان انتخاب نمایید و در این زمینه محدودیتی نخواهید داشت.

  • دکوراسیون منزل

نکته دیگری که در انتخاب رنگ کابینت دخیل است، دکوراسیون کل منزل شما است. شما باید رنگی را برای کابینت خود انتخاب نمایید که دارای هماهنگی و هارمونی خاصی با سایر رنگ ها و المان های موجود در دکوراسیون منزلتان باشد در غیر این صورت از جذابیت بصری آن تا حد زیادی کاسته می شود. کازا دکورا در این قسمت نیز همراه شما خواهد بود و نکات لازم برای انتخاب رنگ مناسب کابینت را به شما ارائه می دهد.

با در نظر گرفتن این 2 نکته مهم می توانید کابینت جذاب و فوق العاده ای را برای آشپزخانه منزلتان انتخاب نمایید و بر زیبایی بصری کل منزل خود بیفزایید.

رنگ کابینت ممبران

پر فروش ترین رنگ کابینت ممبران کدام اند؟

انتخاب صحیح رنگ کابینت علاوه بر نکات مهم و اساسی که در بالا ذکر کردیم به عامل دیگری نیز بستگی دارد و آن سبک کابینت است. به عنوان مثال رنگ های کلاسیک را نمی توانید برای کابینت به سبک مدرن استفاده کنید و یا بالعلکس. شما برای انتخاب بهترین رنگ کابینت ممبران باید به آشپزخانه و منزل خودتان توجه داشته باشید اما به طور کلی می خواهیم به پر فروش ترین رنگ این نوع کابینت محبوب بپردازیم.

  • کابینت ممبران سفید و یا خنثی

از بین تمامی رنگ های کابینت، کابینت ممبران رنگ سفید طرفداران زیادی دارد و جزء پر فروش ترین ها به حساب می آید. این رنگ کابینت علاوه بر زیبایی خاص خود، فضا را گسترده تر نشان می دهد و حس پاکی و لوکس بودن را به مخاطب القا می کند. همچنین این رنگ را می توان در کنار رنگ های دیگر مانند طلایی استفاده کرد و مثلا برای تاج ها و یا حکاکی ها از رنگ طلایی استفاده کرد که البته انتخاب آن بستگی به سلیقه شما و دکوراسیون منزل تان دارد. رنگ های خنثی مانند سفید، شیری، خاکستری، مشکی، کرم و … نیز جزء این دسته بندی به حساب می آیند و از محبوبیت خاصی بین طرفداران کابینت ممبران برخوردار هستند.

  • کابینت ممبران به رنگ چوب

یکی دیگر از رنگ هایی که در سبک کلاسیک کابینت ها مورد توجه افراد است، رنگ چوب است به همین دلیل است که از جمله پر فروش ترین رنگ های کابینت ممبران نیز به حساب می آید. رنگ های قهوه ای، نسکافه ای، کرم، فندقی، گردویی و … از جمله این رنگ ها محسوب می شوند که فضایی گرم و صمیمانه را در آشپزخانه ایجاد می کنند. در صورتی که در سایر المان های دکوراسیون منزلتان از رنگ چوب استفاده کرده اید می توانید این رنگ کابینت را انتخاب نمایید و هماهنگی بین اجزاء دکوراسیون منزلتان را حفظ نمایید.

همانطور که در این مقاله مشاهده کردید انتخاب کابینت ممبران مناسب نکات خاصی دارد که کازا دکورا با ارائه مشورت های لازم شما را در این امر، راهنمایی می کند. به همین دلیل است که با کازا دکورا می توانید دکوراسیونی بی نظیر داشته باشید.

مشاوره رایگان 09127082076