گروه تولیدی کازادکورا

برای آن که کابینت متناسب با فضا و نیاز شما باشد باید به معیارهای مختلفی توجه کنید. به همین دلیل می خواهیم راهنمای خرید کابینت آشپزخانه را در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید بهترین و متناسب ترین نوع آن را انتخاب نمایید. علاوه بر این گروه تولیدی کازادکورا به عنوان تولید کننده کابینت در کرج می تواند در زمینه انتخاب کابینت مورد نظر شما و متناسب با دکوراسیون منزل تان به شما کمک کند و کار خرید را برایتان آسان تر نماید.

راهنمای خرید کابینت آشپزخانه

در زمان خرید، به رنگ کابینت دقت کنید

یکی از مهم ترین معیارهایی که در زمان خرید کابینت آشپزخانه باید مورد توجه قرار دهید، رنگ کابینت است. رنگ کابینت باید هماهنگ و متناسب با سایر عناصر و اجزای دکوراسیون منزلتان باشد. خوشبختانه رنگ کابینت دارای تنوع زیادی است و شما می توانید با مشورت کارشناس متخصص بهترین و مناسب ترین آن را انتخاب نمایید.

توصیه می کنیم اگر به دنبال استفاده از چند رنگ در کابینت خود هستید، به بیشتر از دو رنگ متفاوت فکر نکنید زیرا فضا را شلوغ و نامرتب نشان می دهد در عوض، کابینت های دو رنگ، جزء جدید ترین مدل های کابینت آشپزخانه هستند که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده اند.

یکی دیگر از معیارهایی که در انتخاب رنگ کابینت تاثیرگذار است، فضای آشپزخانه شماست. در صورتی که فضای آشپزخانه کم است، توصیه می کنیم از رنگ های روشن برای کابینت استفاده نمایید تا فضا را وسیع تر نشان دهد. اما اگر از نظر فضا مشکلی ندارید، در انتخاب رنگ کابینت نیز محدودیتی نخواهید داشت. ولی با این وجود در نظر داشته باشید رنگ های بسیار تند و گرم مانند قرمز، آبی کاربنی، زرد و … شاید در ابتدا جذاب باشند اما بعد از مدتی چشم ها را خسته می کنند و زیبایی اولیه خود را از دست می دهند. به همین دلیل رنگی را انتخاب نمایید تا سال های بیشتری برای شما جذاب بماند.

به سبک و مدل کابینت در زمان خرید توجه کنید

شاید دقت کرده باشید که در بازار انواع مختلفی از سبک کابینت جود دارد که کار انتخاب را برای شما ممکن است سخت کند. برای آن که سبک مناسب کابینت آشپزخانه را انتخاب کنید ابتدا سلیقه و علاقه خود را در نظر بگیرید. سعی کنید با ویژگی ها و خصوصیات هر کدام از سبک ها و مدل های کابینت آشنا شوید تا با آگاهی کامل از آن ها، بهترین و مناسب ترین سبک را انتخاب نمایید.

اگر عاشق مدل ها و سبک های ساده و مینیمال هستید، بهتر است به سراغ کابینت مدرن بروید. این نوع کابینت در عین سادگی، زیبایی خاصی داشته و پیچیدگی ها و طرح های شلوغ سایر مدل ها در آن وجود ندارد. به خاطر ساده بودن سبک مدرن، فضای آشپزخانه مرتب تر و وسیع تر دیده می شود. به همین دلیل آشپزخانه های کوچک بهتر است از این مدل کابینت استفاده کنند.

در صورتی که از سبک های قدیمی و نوستالژی با طراحی های پیچیده خوشتان می آید، می توانید به سراغ سبک های کلاسیک و نئوکلاسیک بروید. این مدل کابینت به خاطر پیچیدگی هایی که دارند فضا را اندکی شلوغ نشان می دهند و مجلل بودن و لاکچری بودن را به آن می دهند به همین دلیل برای آشپزخانه های بزرگ بسیار مناسب هستند.

در انتخاب جنس کابینت نیز دقت کنید

عامل مهم و تاثیرگذار دیگری که در انتخاب کابینت آشپزخانه باید مد نظر داشته باشید، جنس کابینت است. جنس کابینت در دوام و ماندگاری آن موثر است و هر چقدر با کیفیت تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. برای ساخت کابینت آشپزخانه از مواد اولیه مختلفی استفاده می شود که عبارتند از: چوب طبیعی، کابینت ام دی اف، کابینت ممبران، کابینت های گلاس، کابینت ملامینه، کابینت فلزی و…

هر کدام از جنس های مورد استفاده در ساخت کابینت ویژگی ها و خصوصیاتی دارند که باعث مختلف شدن کاربرد هایشان می شود. مثلا استفاده از چوب طبیعی در ساخت کابینت دوام آن را بالا می برد و حس لاکچری بودن را به فضا می دهد اما در عوض قیمت آن را بالا می برد. کابینت هایی که سطح براقی دارند و نور را منعکس می کنند باعث بزرگتر نشان دادن فضا می شوند برای آشپزخانه های کوچک امروزی می توانند بسیار مناسب باشند و قیمت مناسبی نیز دارند.

برای آن که با ویژگی های هر کدام از کابینت ها آشنا شوید تا بتوانید مناسب ترین جنس کابینت را انتخاب نمایید می توانید با کارشناسان کازادکورا مشورت نمایید.

توجه به قیمت کابینت آشپزخانه

یکی دیگر از معیارهای انتخاب کابینت، قیمت آن است. هر کسی در زمان خرید سعی می کند متناسب با بودجه ای که دارد کابینت تهیه کند. به همین دلیل این مسئله بسیار مهم است. مسائل مختلفی در قیمت کابینت آشپزخانه تاثیرگذار است که برخی از آن ها عبارتند از: جنس کابینت، مدل کابینت و طراحی های روی کابینت، ابعاد و متراژ کابینت، یراق آلات مورد استفاده در کابینت و… همگی این موارد در قیمت نهایی کابینت آشپزخانه تاثیر می گذارند.

بهترین تولید کننده کابینت را انتخاب نمایید

شما قرار است کابینتی زیبا، با کیفیت، متناسب و هماهنگ با دکوراسیون خانه، متناسب با سلیقه خودتان، متناسب با بودجه ای که دارید و… تهیه نمایید. به همین دلیل بسیار مهم است که به سراغ چه تولید کننده ای می روید. در صورتی که در این زمان فقط به قیمت ها توجه کنید و ارزان ترین ها را انتخاب نمایید طبیعتا نتیجه ای جز داشتن کابینت بی کیفیت را به دست نمی آورید. پس بهتر است با پرس و جو، بهترین تولید کننده کابینت را پیدا کنید تا با خیالی آسوده سفارش ساخت کابینت را بدهید و تا مدت های طولانی از آن استفاده نمایید.

متخصصین کازادکورا هم آماده ارائه مشاوره و راهنمایی های لازم در این زمینه به شما عزیزان هستند تا بهترین کابینت را انتخاب نمایید و هم آن که بهترین طراحی کابینت و اجرا و نصب آن را برای شما در نظر خواهند گرفت.

در این جا درباره معیارهای مهمی که در زمان خرید کابینت آشپزخانه باید مورد توجه قرار دهید صحبت کردیم. این که باید به رنگ کابینت، مدل و سبک کابینت، جنس کابینت، قیمت کابینت و تولید کننده آن دقت کنید تا بتوانید بهترین کابینت آشپزخانه و متناسب با دکوراسیون منزلتان سفارش دهید.

مشاوره رایگان 09127082076