گروه تولیدی کازادکورا

داشتن کابینت هایی زیبا و مدرن برای هر کسی دوست داشتنی است و تاثیر زیادی بر دکوراسیون خانه دارد. اگر می خواهید بهترین رنگ ها و طرح ها برای کابینت آشپزخانه مدرن را بشناسید با ما در ادامه مطالب همراه شوید. در آخر برای سفارش کابینت در کرج می توانید با گروه تولیدی کازا دکورا تماس گرفته و اطلاعات دقیق تر را دریافت نمایید.

با پیشرفت تکنولوژی تنوع کابینت ها نیز زیاد شده است به گونه ای که هر سال رنگ و طرحی جدید به رنگ های قبلی اضافه می شود. در نتیجه تمامی افراد با سلایق گوناگون می توانند انتخاب خود را داشته باشند. خیلی از افراد به دنبال کابینت مدرن هستند و به دنبال رنگ ها و طرح های جدیدی از آن هستند. این نوع کابینت ظاهری زیبا و شیک و امروزی به دکوراسیون منزل شما می دهد. اگر می خواهید با انواع طرح ها و رنگ های کابینت مدرن آشنا شوید حتما در ادامه با ما همراه شوید.

بهترین رنگ ها و طرح ها برای کابینت آشپزخانه مدرن

رنگ های روشن و شاد برای آشپزخانه مدرن

خیلی از افراد عاشق کابینت هایی با رنگ های روشن و شاد برای آشپزخانه مدرن خود هستند. اگر شما نیز جزء این دسته از افراد هستید باید به نکات مهمی توجه داشته باشید. کابینت هایی با رنگ های روشن و شاد می تواند انتخابی عالی و فوق العاده باشد و برای هر نوع آشپزخانه ای از جمله آشپزخانه هایی که کوچک هستند مناسب باشد. رنگ های روشن می تواند فضا را بزرگ تر از آن چه که هست نشان دهد.

رنگ های شاد نیز می تواند روحیه افراد خانواده را بالا ببرد و با سایر اجزاء در دکوراسیون منزل هماهنگ شود. رنگ هایی مانند سفید، کرمی، بنفش، قرمز، زرد، سبز و … می تواند عالی باشد.

رنگ های تیره و شیک برای آشپزخانه مدرن

انتخاب فوق العاده دیگری که برای آشپزخانه مدرن وجود دارد، کابینت با رنگ های تیره و شیک است. کابینت با رنگ های تیره ظاهری لوکس و مدرن به آشپزخانه شما می دهد البته برای هر آشپزخانه ای توصیه نمی شود. بهتر است برای آشپزخانه هایی که فضای زیادی دارند از کابینت با رنگ های تیره استفاده شود زیرا این نوع رنگ ها فضا را کوچکتر از حالت عادی نشان می دهند.

در صورتی که آشپزخانه ای بزرگ دارید و به این دسته از رنگ ها علاقه دارید می توانید از رنگ های تیره و شیک برای کابینت های خود استفاده کنید. رنگ هایی مانند مشکی، قهوه ای تیره، نقره ای و … می تواند انتخاب خوبی برای این نوع کابینت ها باشد.

رنگ های مات و مخملی برای آشپزخانه مدرن

اگر به رنگ های مات و مخملی علاقه دارید، می توانید از تنوع رنگی بسیار بالای این دسته از کابینت های مدرن استفاده کنید. شما می توانید با مشاوره با کازادکورا، بهترین و مناسب ترین کابینت مدرن با رنگ مات را انتخاب نمایید زیرا انتخاب این نوع کابینت برای آشپزخانه های کوچک که نور مناسبی ندارند می تواند با مشکلاتی همراه باشد که با نورپردازی مناسب می توان این مشکل را برطرف کرد. همچنین می توانید از رنگ های مات روشن استفاده کنید تا فضای آشپزخانه بزرگتر دیده شود.

رنگ های الهام گرفته از طبیعت

بسیاری از افراد عاشق طبیعت هستند در نتیجه دوست دارند محیط زندگی خود را نیز الهام گرفته از طبیعت بسازند. خیلی از افراد دوست دارند کابینت هایی از جنس چوب داشته باشند اما قیمت بالای این نوع کابینت ها مانع از خرید آن ها می شود. اگر شما هم به این دست کابینت ها علاقه دارید می توانید کابینت های مدرن با رنگ های الهام گرفته از طبیعت را انتخاب کنید که هم قیمت مناسب تری نسبت به کابینت های چوبی دارند و هم زیبایی فوق العاده ای به آشپزخانه شما می دهند. ترکیب رنگ های قهوه ای و طرح چوب می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

طرح های مدرن و مینیمالیستی

یکی دیگر از بهترین طرح های کابینت مدرن، طرح های مدرن و مینیمالیستی است. این طرح ها از سادگی خاصی برخوردار هستند و از شلوغی فضای خانه می کاهند. در صورتی که می خواهید فضایی آرامش بخش در عین حال زیبا داشته باشید می توانید به سراغ این طرح ها بروید.

طرح های کلاسیک و سنتی

همانطور که گفتیم تنوع کابینت های مدرن بسیار زیاد است. طرفداران طرح های کلاسیک و سنتی نیز می توانند به سراغ کابینت آشپزخانه مدرن بروند. اگر دکوراسیون منزل شما به سبک کلاسیک است می توانید از طرح های سنتی کابینت های مدرن استفاده کنید. برای انتخاب بهترین گزینه می توانید از راهنمایی های گروه تولیدی کازادکورا استفاده کنید.

طرح های ساده برای آشپزخانه مدرن

اگر از طرح های شلوغ و پیچیده خوشتان نمی آید و دکوراسیون منزل خود را به سبک ساده انتخاب کرده اید بهتر است از طرح های ساده برای کابینت آشپزخانه خود استفاده نمایید. طرح های ساده در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است.

طرح های پیچیده برای آشپزخانه مدرن

اگر طرفدار طرح های پیچیده هستید نگران نباشید، کابینت های مدرن برای شما نیز گزینه های فوق العاده ای دارد. درب ها، دستگیره ها، تاج های زیبا، حکاکی های زیبا بر روی این نوع کابینت ها باعث جذب افراد زیادی به سمت آن ها شده است. با دریافت مشاوره از کازادکورا می توانید بهترین طرح را برای کابینت آشپزخانه مدرن خود انتخاب نمایید.

ترکیب رنگ ها و طرح ها برای آشپزخانه مدرن

برای آشپزخانه مدرن می توانید از ترکیب رنگ ها و طرح های مختلفی استفاده نمایید. به عنوان مثال می توانید از ترکیب دو رنگ استفاده کرده و یا تنها از یک رنگ برای ساخت آن ها استفاده نمایید. همچنین از طرح های ساده، سنتی، پیچیده و… می توانید مطابق با سلیقه و دکوراسیون منزل خود استفاده کنید.

رنگ هایی مانند سفید، کرمی، نسکافه ای، قهوه ای، مشکی و… طرح هایی مانند طرح چوب، طرح های ساده، طرح های پیچیده و… با توجه به فضای آشپزخانه شما، سایر المان ها در دکوراسیون منزلتان و همچنین سلیقه شما انتخاب می شوند. اگر در انتخاب بهترین رنگ و طرح کابینت مدرن با مشکل رو به رو شدید می توانید با کازادکورا مشورت کنید.

نتیجه گیری

همه دوست دارند کابینت ها و آشپزخانه ای زیبا و شیک داشته باشند. کازادکورا به شما کمک می کند از میان طرح ها و رنگ های بسیار زیاد، بهترین را انتخاب نمایید و آشپزخانه ای مدرن و به روز داشته باشید.

مشاوره رایگان 09127082076