گروه تولیدی کازادکورا

خیلی از افراد دوست دارند مطابق با سال جدید دکوراسیون منزلشان را نیز جدید کنند. اگر می خواهید با ترند کابینت آشپزخانه 1403 آشنا شوید پیشنهاد می کنیم ادامه مطالب را بخوانید و به نکاتی که می گوییم توجه فرمایید.

کابینت با رنگ های چوبی

در سال جدید درخواست کابینت آشپزخانه با رنگ های چوبی زیاد خواهد شد. افراد زیادی علاقمند به طرح های چوبی و مدل های طبیعی هستند به همین دلیل در سال جدید استقبال به این سبک کابینت افزایش خواهد یافت. همانطور که می دانید رنگ چوب به خاطر بافت و طرح طبیعی و ارگانیکی که دارد از طبیعت الهام گرفته و حس طبیعی بودن را به افراد القا می کند. در دکوراسیون های جدید آشپزخانه از سطوح چوبی روشن تر مانند چوب های طبیعی و بلوط سفید با رنگ های روشن یا طبیعی بیشتر پیشنهاد می شود.

small kitchen space with modern design 23 2150710647
modern bright clean kitchen interior with stainless steel appliances luxury apartment 29285 2399

کابینت های آشپزخانه کرمی مایل به سفید

ممکن است شما برای مدل های کلاسیک ترجیح دهید از رنگ های سفید استفاده نمایید. در مدل های جدید کابینت نیز تمایل افراد به استفاده از رنگ های کرمی مایل به سفید بیشتر می شود. ترکیب این رنگ ها با رنگ های چوبی می تواند فضایی دنج و دلنشین را در منزل ایجاد نماید.

مدل های جدید کابینت با ته رنگ نارنجی و قرمز

در سال جدید تغییری در ترند کابینت ایجاد می شود و کابینت های چوبی با ته رنگ نارنجی و قرمز طرفداران زیادی پیدا می کند. این روند با محبوبیت رنگ های خاکی مانند خاک رس و مایل به رنگ قرمز تطابق دارد. اکنون این رنگ های مایل به قرمز را به رنگ های دیگر ترکیب می کنند و طرح های بی نظیری را ایجاد خواهند کرد.

frame mockup classic blue interior background 3d render bright color generative ai 779468 14099 1
modern kitchen interior design 23 2150771991

کابینت آشپزخانه با ترکیب رنگ های ملایم

اگر توجه کرده باشید مدل کابینت آشپزخانه با رنگ کنتراست بالا همیشه محبوبیت خاصی در بین مردم داشته است. به گونه ای که از حدود 46 درصد از صاحب خانه ها ترجیح می دهند از ترکیب رنگ های مختلفی در دکوراسیون خود استفاده نمایند. از این مدل رنگ های کابینت بیشتر در رنگ کابینت جزیره ای استفاده می کنند. سایه های خاکی و ملایم مانند رنگ های آبی، مشکی، خاکستری و قهوه ای جزء محبوب ترین های کابینت امسال خواهد شد.

سبک های مدرن- سنتی کابینت آشپزخانه

در مدل های جدید کابینت آشپزخانه ترکیبی از سبک های مدرن و سنتی استفاده می شود. افرادی که به مدل های جدید و سنتی علاقه دارند می توانند با این ترکیب، از زیبایی هر دو مدل کابینت استفاده نمایند. این سبک ترکیبی از مدل های مدرنیته و ظرافت ماندگار است و به گونه ای به افراد اطمینان می دهد که تا مدت ها از مد نمی افتد و قدیمی نخواهد شد.

 

جایگزینی میز غذا خوری با جزیره آشپزخانه

هنوز هم جزیره آشپزخانه طرفداران زیادی دارد زیرا از فضای آشپزخانه بیشترین استفاده می شود و دیگر نیازی به استفاده از میز غذا خوری نخواهد بود. اکنون حدود 85 درصد از طراحی دکوراسیون آشپزخانه ها با جزیره تکمیل می شود. زیرا فضای خانه بزرگ تر شده و برای آشپزخانه ها و خانه های کوچک گزینه ای عالی به حساب می آید. این مسئله علاوه بر ایجاد فضای بیشتر در منزل، طراحی مدرن و سنتی را با یکدیگر ترکیب کرده و دکوراسیون بی نظیری را در خانه ایجاد خواهد کرد. به همین دلیل این نوع دکوراسیون در سال 1403 ترند خواهد شد.

کابینت های تیره رنگ

در سال جدید باز هم شاهد برگشت کابینت های تیره رنگ خواهیم بود که تعادلی برای تمامی رنگ های اشباع شده در فضای داخلی ما به حساب می آید. این مدل کابینت ها حس خوبی را به منزل می دهد و آرامش خانه های پدر بزرگ و مادر بزرگ را به فرد منتقل می کند.

modern dark grey kitchen interior 3d rendering 180507 1236
3d rendering modern kitchen with marble table wooden decoration interior design 674881 223

پانل های شیشه ای رنگی

در زمان هایی کابینت های ویترای محبوبیت زیادی در بین افراد داشتند. بعد از آن از محبوبیت آن ها کاسته شد اما باز هم در سال جدید شاهد بازگشت آن ها خواهیم بود زیرا افراد تمایل دارند ظرافت را دوباره به آشپزخانه خود اضافه نمایند.

کابینت های آشپزخانه دو رنگ

استفاده از کابینت های دو رنگ می تواند عمق و زیبایی خاصی را به فضای آشپزخانه می دهد. به همین دلیل در سال 1403 ترند می شوند و صاحب خانه ها با این روش، رنگ های جذابی را به فضای آشپزخانه اضافه می کنند به عنوان مثال کابینت های سیاه و سفید ترکیبی کلاسیک به حساب می آیند و ظاهری جذاب و خیره کننده را به دکوراسیون آشپزخانه می دهند. ترکیب های دیگر مانند آبی و سفید، خاکستری و سفید، سبز و سفید و … نیز از محبوبیت های خاصی در بین مردم برخوردار خواهد شد. در صورتی که دوست دارید به دکوراسیون آشپزخانه خود عمق دهید می توانید از این ترکیب رنگ در کابینت خود استفاده نمایید.

luxury modern vintage turquoise interior marble kitchen island with wooden chockers brown wooden table with metalic tray metalic gold vase with white decorations 431307 8478

استفاده از ترکیب رنگ و مدل کابینت می تواند تاثیر بسیار زیادی در شخصی سازی دکوراسیون آشپزخانه دارد. اگر دوست دارید دکوراسیون مخصوص خود را داشته باشید استفاده از این مدل کابینت ها را در سال جدید به شما پیشنهاد می کنیم.

 

استفاده از جزئیات سنتی در کابینت

در سال جدید استفاده از جزئیات سنتی در کابینت آشپزخانه از محبوبیت بالایی برخوردار خواهد شد. برخورداری از پنجره های بزرگ و نوردهی بالا، ترکیبی از پوشش های روشن و تاریک باعث می شود فضایی روشن، متنوع و عمیق را ایجاد نماید.

شما باید با جزئیات ترند کابینت آشپزخانه 1403 آشنا شوید تا متناسب با فضای آشپزخانه ای که در اختیار دارید، سبک مورد نظرتان و … بهترین و مناسب ترین مدل کابینت را انتخاب نمایید و ظاهری جدید و به روز را به آشپزخانه خود بدهید. استفاده از مدل های چوبی با طرح ها طبیعی، رنگ های گرم، جزئیات سنتی، ویترین شیشه ای، ترکیب رنگ های مختلف و … در سبک های جدید کابینت در سال جدید محبوبیت خاصی پیدا خواهد کرد.

در صورتی که می خواهید طراحی خاص خود را در مدل کابینت داشته باشید می توانید از مشاوره کارشناسان ما در کازا دکورا بهره مند شوید و انتخابی عالی و به روز داشته باشید به گونه ای که تا چند سال این سبک قدیمی نشود و جذابیت خود را داشته باشد. پیشنهاد می کنیم با تماس با ما راهنمایی های لازم و بیشتر را دریافت نمایید.

مشاوره رایگان 09127082076