گروه تولیدی کازادکورا

باتوجه به افزایش زندگی آپارتمانی و عدم دسترسی به فضاهای بزرگ برای اغلب اقشار جامعه، استفاده از کمد و تخت کم جا ایده ای خلاقانه برای فضاهای کوچک به حساب می آید. تخت ها معمولا وسیله ای جاگیر در اتاق خواب ها هستند که نمی توانیم بخاطر جاگیر بودنشان از سایر مزایای آن ها چشم پوشی کنیم.

در دنیای امروز که طراحی داخلی در بین مردم بسیار محبوب شده، افراد متخصص این حوزه همچون طراحان داخلی کازا دکور97 دست به طراحی های خلاقانه ای برای استفاده بهینه از فضای اتاق خواب ها کرده اند، و آن استفاده از کمد و تخت های کم جا یا تاشو است.تخت های کم جا و تاشو نه تنها نیاز هر اتاق خواب به تخت خواب را برطرف کرده اند، بلکه طراحی زیبا، خاص و دکوراتیوی به اتاق خواب ها می دهند.

تیم کازا دکور97 که همواره در عرصه تولید و ساخت انواع کمدها و تخت های کم جا تلاش کرده است، ما در این مقاله سعی کردیم به تمام سوالات شما درمورد تخت ها و کمد های تاشو پاسخ دهیم.

تخت تاشو و کم جا چیست؟

همانطور که از نام تخت تاشو و کم جا، پیداست می توان فهمید که این تخت ها قابلیت تا شدن و جمع شدن در داخل یک فضای مشخص از پیش تعیین شده را دارند. این تخت ها مدل های متنوعی دارند که بصورت افقی و عمودی باز و بسته می شوند. جک هیدرولیکی یا پنماتیک کار شده در این تخت ها موجب شده تا بدون نیاز به نیروی زیاد باز و بسته و جمع شوند.

این تخت ها به شما کمک می کنند تا ضمن حفظ ظاهر، دکوراسیون اتاق خواب خود را نیز زیباتر کنید. به کمک این تخت ها امکان رفت و آمد به اتاق از شما سلب نمی شود، و دیگر لازم نیست به دلیل کمبود جا از خرید تخت برای اتاق خوابتان صرف نظر کنید.

ترکیب تخت خواب های کم جا و تاشو با کمد هایشان یک ظاهر و دیزاین فوق العاده به اتاق خواب های کوچک شما می دهد تا ضمن استفاده بهینه از فضا و امکانات زیبایی اتاق نیز نمود پیدا کند. این تخت ها را می توان به دو صورت یک نفره و دو نفره سفارش داد.

00

انواع تخت تاشو و کم جا

باید بگوییم، تخت های تاشو و کم جا انواع مختلف و متنوعی دارند، تخت های کم جا را می توان در طرح ها و مدل های افقی،عمودی، بی قفسه، با قفسه، تک نفره، دونفره، با کمد و بدون کمک طراحی و اجرا کرد.

هرکدام از انواع تخت های تاشو می توانند یک منظوره یا چند منظوره باشند، و برای کاربرد های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند.

برخی از تخت های تاشو دارای کمد های لباس، قفسه کتاب، میز تحریر، میز آرایش و دراور هستند.

مزایا و معایب تخت کم جا و تاشو

مانند هر وسیله و ابزار دیگری تخت های کم جا و تاشو نیز مزایا و معایبی دارند. به همین دلیل کازا دکور 97 اطلاعات مفیدی را در این بخش در مورد مزایا و معایب این تخت ها، برایتان خاطر نشان می کند.

مهمترین مزیت این تخت ها فضای کمی است که برای طراحی در اتاق خواب شما اشغال می کند، می توان گفت بهترین گزینه برای فضاهای کوچک و اتاق خواب های نقلی استفاده از همین تخت خواب ها است.

تخت های کم جا و تاشو با نهایت صرفه جویی در فضای منزل شما انجام شده و از شلوغ شدن فضای خانه شما پیشگیری می کند.

از دیگر مزایای این تخت ها می توان به چند منظوره بودنشان اشاره کرد، استفاده از تخت کم جا و تاشوی چند منظوره به شما این امکان را می دهد تا بصورت بهینه در فضای خود کمد، کتابخانه و دراور و … داشته باشید.

کازا دکور 97 ، به دلیل استقبال مردم ازین سبک دکوراسیون های کمجا برای اتاق خواب، امکان طراحی و سفارش این سرویس ها در رنگ ها و طرح های مختلف را فراهم کرده است.

تخت های کم جا به دلیل خاصیت تاشدنی که دارند، موجب حفظ تخت و تشک آن می شوند، با جمع کردن تخت شما به راحتی می توانید تخت را از دسترس کودکان دور کنید.

اما این تخت های کمجا معایبی نیز دارند، از جمله معایب این تخت ها می توان به متنوع بودن جنس و متریال مصرفی تخت های کم جا و تاشو اشاره کرد. بسیاری از افراد به منظور کم کردن هزینه های ناشی از ساخت این تخت و کمد مناسب فضاهای کوچک، از متریال نامرغوب استفاده می کنند. اما فراموش نکنید، بهترین متریال برای تخت های کم جا و تاشو MDF است. پس هنگام خرید توجه کنید که چه متریالی استفاده می کنید، چرا که جنس این محصولات ارتباط مستقیم با طول عمر و مقاوتشان دارد.

به خاطر داشته باشید که این تخت ها روی دیوار شما نصب می شوند، بنابراین ابعاد دیوار اتاق خواب شما باید برای نصب تخت کم جا و تاشو مناسب باشد، ازین رو هنگام سفارش باید دقت کافی داشته باشید چراکه امکان جابجایی راحت و تعویض این تخت ها تقریبا وجود ندارد.

متخخصان این حوزه در کازا دکور 97، با بررسی کامل فضای شما و اندازه گیری و مشاوره دقیق بهترین کمدها و تخت های تاشو و کم جا برای شما طراحی، اجرا و نصب می کنند.

راهنمای خرید تخت خواب تاشو

برای یک سفارش لذت بخش و دقیق لازم است قبل از خرید، وجه های مختلف کالا مورد نظرتان را بررسی کنید تا هنگام سفارش یک انتخاب درست، اقتصادی و دقیق داشته باشید. برای خرید یک تخت خواب کم جا و تاشو لازم است به موارد زیر آگاهی داشته باشید:

  • درب و جک تخت خواب تاشو:

برای درب تخت خواب های معمولی از نگهدارنده های فلزی، MDF، و نئوپان استفاده می شود، که بعد از بستن درب آن این تخت درون محفظه قرار می گیرد.

اما درب تخت خواب های تاشو باید استحکام کافی داشته باشند، تا بعد از باز شدن درب تخت، تشک و وزن تخت را بتواند تحمل کند. به همین منظور نیز جک ها یک ابزار بسیار مهم در حین خرید تخت خواب تاشو به شمار می آیند، که باید به آن ها توجه ویژه ای کرد.

وظیفه جک، نگهداشتن درب بر روی بدنه است و اصولا زیر تخت خواب های تاشو نصب می شوند، این یراق کلیدی توسط متخصص مربوطه در منزل نصب می شود و شما براساس سلیقه و میزان نرمی و محکمی باز شدن درب آن را تنظیم کنید.

000
0000
  • بررسی تشک های تخت خواب تاشو:

طراحی تشک های این تخت ها باید بر اساس استاندارهای جهانی باشد، در حقیقت تخت خواب های تاشو اصولا با تشک های متنوع تولید و طراحی می شوند. ضخامت و جنس فوم موجود در تشک تخت ها متناسب با نیاز شما باید انتخاب شود.

کازادکور97 پیشنهاد می کند تا پیش از خرید تشک تخت خود نیاز ها و توقعات خود از یک تشک تخت خواب را بازگو کنید تا به این ترتیب بهترین تشک تخت را برایتان تهیه کند.

  • بررسی بدنه تخت خواب تاشو:

بدنه نگهدارنده باید جنس و استحکام خوبی برای نگهداری و حفظ تخت داشته باشد. تمام تجهیزات تخت تاشو، از قبیل جک و سایر یراق آلات و پمپ ها به بدنه متصل هستند، به دلیل اینکه بدنه از پشت به دیوار متصل شده و تخت را نگه می دارد. به همین خاطر است که جنس بدنه تخت باید ضخیم و مستحکم باشد، در غیر این صورت نمی تواند وزن تخت را تحمل کند.داخل و خارج بدنه ها باید به نگهدارنده ها مجهز باشد، تا تخت تاشو از استحکام کافی برخوردار شود.

باید بدانید، تنها جنس تایید شده برای طراحی تخت خواب کم جا و تاشو ام دی اف با فشردگی بالاست، بنابراین از کیفیت و جنس متریال مصرفی در تولید و ساخت تخت خواب کم جا خود مطمئن شوید تا بتوانید سالیان طولانی از تخت خواب تاشو خود استفاده کنید.

مجدد این نکته را متذکر می شویم، که تخت خواب تاشو با ابعاد دیوار فضای مورد نظر شما ساخته می شود و روی همان دیوار نصب می شود، جابه جایی این تخت ها امکان پذیر نیست و هزینه های سنگینی در پی دارد. مهم ترین نکته در طراحی و ساخت تخت خواب کم جا کیفیت آن است، چرا که کوچکترین کوتاهی در طراحی، تولید و نصب این مدل تخت ها ممکن است فقط هزینه ی سنگنی برای شما همراه داشته باشد بدون آن که رضایت شما جلب شود.

قیمت انواع تخت و کمد کم جا و تاشو

مهم ترین اصل تعیین کننده قیمت تخت و کمد های کمجا و تاشو یراق های استفاده شده در این تخت ها است.

یراق های مورد استفاده در تخت های کم جا و تاشو، بیشتر از یراق کابینت و کمد است چرا که یک تخت خواب استاندارد باید قبل از هرچیزی ایمن باشد، تا بتواند ساعات آرامش ما را بسازد.

تخت ها کم جا با کمدها و باکس های اطرافش، جنس و تعداد یراق های بکار رفته شان تعیین قیمت می شوند.

کازادکور97، همواره تلاش کرده تا بهترین متریال و یراق های شناسنامه داری که ضمانت و گارانتی دارند را در تولید تخت های تاشو خود استفاده کند تا ضمن زیباتر کردن اتاق خواب شما، فضای کوچکتان همه امکانات موردنیازتان را داشته باشد

00000

طراحی تخت خواب تاشو و کم جا

تخت خواب های کم جا و تاشو نیازمند یک طراحی دقیق و مهندسی شده هستند تا ضمن داشتن ظاهری زیبا، کارایی بالایی داشته باشند. کازادکور97 مرکز تخصصی تولید انواع تخت های تاشو و کم جا است؛ اعضای تیم ما همواره در تلاش اند تا با ایده های نوآورانه و خلاقانه خود شما را شگفت زده کنند و با بکارگیری متریال مرغوب یک محصول با کیفیت با عمر مفید طولانی برای شما طراحی و اجرا کنند، تا تخت مورد نظرتان ضمن برطرف کردن نیازهای شما مطابق با سلیقه شخصی شما ساخته شود.

مشاوره رایگان 09127082076