گروه تولیدی کازادکورا

راهنمای خرید کابینت ممبران

راهنمای خرید کابینت ممبران

 

همانطور که می دانید کابینت های آشپزخانه در انواع مختلفی وجود دارند و به تمامی سلیقه ها پاسخ می دهند. در میان موارد متعدد، کازا دکورا به عنوان تولید کننده کابینت در کرج سعی دارد محصولاتی با کیفیت روانه بازار کند. بر همین اساس در ادامه مقاله می خواهیم به بررسی ویژگی ها، مدل های جدید، قیمت، رنگ، سبک و سایر موارد مربوط به خرید کابینت ممبران که یکی از کابینت های محبوب است، بپردازیم.

کابینت ممبران چیست و ویژگی های کابینت ممبران

کابینت ممبران از جنس ام دی اف ساخته می شود و به روکشی که برای برجسته کردن طرح ها در سطح کابینت مورد استفاده قرار می گیرد، ممبران می گویند. این نوع کابینت دارای نقش و نگارهای مختلفی است و مانند کابینت های معمولی سطح صاف و یکدستی ندارد. اگر به سبک های کلاسیک علاقه دارید می توانید در آشپزخانه خود از کابینت ممبران استفاده کنید و مدل های دیگر را برای سبک های مدرن انتخاب کنید.

اگر به ویژگی های کابینت ممبران توجه کنید راحت تر می توانید دست به انتخاب بزنید و بهترین گزینه را انتخاب نمایید. کابینت ممبران به خاطر همین ویژگی ها است که از سایر مدل های کابینت متمایز شده است. ظاهر این نوع کابینت بسیار لوکس و زیبا است. اگر به دکوراسیون اشرافی و لوکس علاقه دارید با انتخاب کابینت ممبران با رنگ های سفید و طلایی جلوه بسیار خاصی را به آشپزخانه خود می دهید.

ویژگی دیگر کابینت ممبران مقاومت آن در برابر ضربه و فشار است و می تواند به خوبی وزن بار را تحمل نماید. این کابینت در برابر نور خورشید و رطوبت نیز از مقاومت بالایی برخوردار است. البته توجه داشته باشید که اگر به هر نوع کابینتی به صورت مستقیم و طولانی مدت نور خورشید بتابد کیفیت رنگ آن را کاهش می دهد و کابینت ممبران نیز از این قاعده مستثنی نیست.

انواع سبک کابینت ممبران

انواع سبک کابینت ممبران

تولید کننده کابینت در کرج به انواع سبک کابینت ممبران توجه دارد و سعی می کند مطابق با آن و سلایق مشتری ها محصولات خود را تولید نماید. در ادامه 2 سبک مهم کابینت ممبران را نام می بریم.

کابینت ممبران به سبک کلاسیک

خیلی از افراد عاشق سبک کلاسیک هستند و این مسئله را می توانید در دکوراسیون منزلشان مشاهده نمایید. برای این افراد کابینت ممبران به سبک کلاسیک بسیار گزینه مناسبی است. در این سبک سعی می شود کابینت را به صورت تمام چوب بسازند تا ظاهری لوکس، زیبا و همگام با طبیعت به آشپزخانه داده شود. به همین خاطر است که قیمت این سبک کابینت بالاست و برخی از افراد علاقمند به سبک های کلاسیک را وادار به انتخاب راه های مقرون بصرفه تری می کند.

کابینت ممبران به سبک نئوکلاسیک

سبک نئوکلاسیک ترکیبی از سبک کلاسیک و مدرن است و از المان های هر دو سبک استفاده می کند. در سبک نئوکلاسیک به جای استفاده از رنگ چوب می توان از رنگ های دیگری مانند سفید با ترکیب سایر رنگ ها استفاده کرد و ظاهری متفاوت در آشپزخانه ایجاد نمود.

اکنون اطلاعاتی درباره این دو سبک به دست آوردید. پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید کابینت ممبران را دارید و  سبک دکوراسیون منزل شما متمایل به کلاسیک است، از کابینت ممبران کلاسیک استفاده نمایید. در صورتی که از المان های سبک مدرن در دکوراسیون منزلتان استفاده کرده اید بهتر است از کابینت ممبران به سبک نئوکلاسیک استفاده نمایید. در غیر این صورت می توانید سایر مدل های کابینت را انتخاب نمایید.

مدل های جدید کابینت ممبران

کازا دکورا به عنوان تولید کننده کابینت در کرج مدل های جدید کابینت ممبران را مطابق با سلیقه و نیاز مشتریان تولید می کند. درست است که قیمت کابینت ممبران بالاتر از سایر کابینت ها است اما این مدل های جدید، بسیار زیبا، لوکس و به روز هستند و ظاهری بسیار با شکوه را به آشپزخانه شما هدیه می دهند. کابینت ممبران از نظر ظاهر دارای تنوع بسیار زیادی است در نتیجه تمامی سلیقه ها را در بر می گیرد. در طرح ها و مدل های جدید این نوع کابینت محبوب، از رنگ های متنوعی مانند سفید، سفید طلایی، رنگ چوب، گردویی و … استفاده می شود تا مشتریان بتوانند مطابق با سایر المان ها در دکوراسیون منزل شان کابینت مناسبی را انتخاب نمایند.

مدل های جدید کابینت ممبران1 مدل های جدید کابینت ممبران 2 مدل های جدید کابینت ممبران 3

رنگ کابینت ممبران

یکی از مسائلی که در انتخاب دکوراسیون مهم است، رنگ است. به همین دلیل در انتخاب رنگ کابینت ممبران باید نهایت دقت را داشته باشید. برای انتخاب رنگ کابینت باید موارد متعددی توجه داشته باشید از جمله این که فضای آشپزخانه شما کم است یا زیاد زیرا رنگ ها تاثیر زیادی در بزرگ یا کوچک نشان دادن فضا دارند. به عنوان مثال رنگ های روشن فضا را وسیع تر و رنگ تیره فضا را کوچک نشان می دهند. به همین دلیل برای انتخاب رنگ کابینت ممبران از کارشناسان مربوطه کمک بگیرید تا انتخابی دقیق داشته باشید.

نصب کابینت ممبران

بعد از آن که کابینت ممبران مناسب و مورد علاقه خود را انتخاب کردید، رنگ آن را مشخص کردید و آن را سفارش دادید، نوبت به نصب کابینت ممبران می رسد. نصب این نوع کابینت با دقت بسیار زیادی انجام می شود زیرا برجستگی های زیادی بر سطح آن وجود دارد که کار را اندکی سخت می کند. از همین رو کمک گرفتن از یک نصاب ماهر و با تجربه برای نصب کابینت ممبران یک انتخاب بسیار هوشمندانه است که بر کیفیت نهایی کار تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. پس هم از تولید کننده کابینت ممبران در کرج که تجربه و تخصص کافی را دارد خرید نمایید و هم از یک نصاب ماهر و متخصص برای نصب آن کمک بگیرید.

نکات نگهداری کابینت ممبران

در صورتی که به تازگی خرید کابینت ممبران را انجام داده اید و دوست دارید مدت زمان بیشتری از کابینت خود استفاده کرده و از زیبایی آن لذت ببرید باید به یک سری نکات مهم توجه داشته باشید. در ادامه قرار است نکات نگهداری کابینت ممبران را با یکدیگر بررسی نماییم.

  • از قرار دادن حرارت و شعله زیاد در زیر کابینت ممبران خودداری نمایید. گرمای خیلی زیاد باعث می شود به مرور زمان روکش ممبران از سطح ام دی اف جدا شود.
  • هرگز برای تمیز کردن کابینت ممبران به صورت مستقیم از آب استفاده نکنید. این کار هم به روکش آسیب می زند و هم باعث معوج شدن آن می شود.
  • برای تمیز کردن کابینت ممبران کافی است از یک پارچه نخی تمیز و بدون پرز استفاده نمایید. هیچگاه از اسکاچ، اسفنج های ساینده، پاک کننده های ساینده، شیشه پاک کن، پاک کننده های پودری و محلول های آمونیاک برای تمیز کردن کابینت استفاده نکنید.
  • لکه های مرطوب را سریع پاک کنید. اگر این لکه های مرطوب طولانی مدت بر روی کابینت قرار بگیرند رنگ آن را تغییر خواهند داد.
  • بخار و رطوبت را به خوبی در محیط آشپزخانه کنترل نمایید.
  • در هنگام آشپزی هود را روشن کنید.
  • از تابش مستقیم نور خورشید بر روی سطح کابینت ممبران جلوگیری نمایید. برای این کار می توانید از پرده و … استفاده نمایید.
  • کابینت ممبران خود را واکس براق نزنید.

با رعایت نکاتی که ذکر کردیم می توانید طول عمر این نوع کابینت را افزایش داده و از زیبایی آن بیشتر لذت ببرید.

برای مشاوره و اجرا کلیک کنید

قیمت کابینت ممبران

برای تعیین قیمت هر کابینتی از جمله قیمت کابینت ممبران به عوامل مختلفی توجه می شود. مثلا سبک کابینت، رنگ آن، متراژ کار، یراق آلات به کار رفته در آن، جنس کار که از چوب طبیعی باشد یا خیر و … بر قیمت کابینت ممبران تاثیرگذار است. در صورتی که قصد خرید کابینت ممبران را دارید می توانید با تماس با کارشناسان مربوطه اطلاعات دقیق تری از قیمت این کابینت زیبا به دست آورید.

راهنمای خرید کابینت ممبران

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم کابینت ممبران دارای برجستگی ها و نقوش زیبایی بر روی سطح خود است که باعث شده در آشپزخانه های لوکس و با شکوه مورد استفاده قرار گیرد. در صورتی که به سبک های کلاسیک و نئوکلاسیک علاقه دارید می توانید به سراغ خرید کابینت ممبران بروید زیرا تمامی انتظارات شما را از یک سبک کابینت برآورده خواهد کرد و زیبایی و جلوه بسیار خاصی را به آشپزخانه منزلتان خواهد داد.

ممکنه این مقاله براتون جالب باشه : انواع کابینت ممبران

راهنمای سفارش کابینت ممبران

بعد از آن که شما تصمیم گرفتید از کابینت ممبران در آشپزخانه تان استفاده نمایید باید کابینت مورد نظرتان را به تولیدکننده کابینت ممبران در کرج سفارش دهید و همچنین باید رنگ، طرح، متراژ و سایر موارد مهم آن را انتخاب نمایید. البته نگران نباشید زیرا می توانید از نظرات و پیشنهادات کارشناسان کمک بگیرید. سپس سایر موارد و مراحل مانند نصب کابینت توسط افراد مجرب انجام می شود. برای کسب راهنمایی های بیشتر در زمینه نحوه سفارش کابینت ممبران می توانید با کازا دکورا تماس گرفته و اطلاعات مورد نظرتان را کسب نمایید

امیدواریم بتوانیم در گروه تولیدی کازا دکورا که تولید کننده کابینت در کرج است بهترین ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

مشاوره رایگان 09127082076